ناصر پورعلی فرد با ۲۲ رای از مجموع ۴۲ رای به عنوان رییس فدراسیون بدنسازی انتخاب شد
تاریخ : یک شنبه 15 بهمن 1396
گروه : اخبار
چکیده : ناصر پورعلی فرد با ۲۲ رای از مجموع ۴۲ رای به عنوان رییس فدراسیون بدنسازی انتخاب شد

ناصر پورعلی فرد با ۲۲ رای از مجموع ۴۲ رای به عنوان رییس فدراسیون بدنسازی انتخاب شد

آغاز دوباره كار و دوستي دوباره

 ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازي و پرورش اندام پیامی را به این شرح خطاب به اين جامعه پرتلاش فرستاد.


به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازي و پرورش اندام پیامی را به این شرح خطاب به اين جامعه پرتلاش فرستاد.


متن پیام چنین است:

به نام خدا
مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز، مانند خیلی از کارهای مهم دیگر تمام شد تا التهاب و هیجانات حاکم بر آن فروکش کند. ذات انتخابات می طلبيدکه دوستان در آن با قدرت ورود و بر پایه اخلاق مداری در آن تلاش نمایند، تلاشی در جهت تمرین دموکراسی تا مشخص شود همه چیز در ورزش کشور بر اساس قانون پیش رفته و پیش می رود.

خدا را شاکرم که مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با سلامت کامل برگزار شد تا همچنان ورزش و مديران توانمند ورزش کشور آبروداری کرده باشند.

تشکر می کنم از وزیر ورزش و

جوانان، معاونین ایشان و تمامی کسانی که تلاش کردند تا انتخابات به بهترین شکل ممکن انجام شود.

تشکر از تمامی دوستاني که در این مدت پر فراز و نشیب تلاش قابل تحسینی را برای برگزاری خوب انتخابات داشتند.

تشکر از اعضای مجمع که به بنده رای اعتماد دادند تا 4 سال دیگر در خدمت آنها باشم. دوره جدیدی که قطعا دوستان تفاوت هاي آشکاری را نسبت به دوره های گذشته در آن شاهد خواهند بود.

تشکر از کاندیداهای عزیز، که هر کدام آنها از بنده بهتر بودند و در صورت انتخاب می توانستند به مراتب عملکرد تحسین برانگیزی داشته باشند.

بزرگواران گرانقدر دوران سخت رقابت دیگر تمام شد و همه چیز مهیای دوستی دوباره است. از امروز دیگر به دیروزی که گذشته نگاهی نخواهیم داشت، چرا که همه ما بايد به روزهای بهتر و آفتابی تر پرورش اندام فکر کنیم و مبنای تلاشمان ارتقاء هر چه بیشتر ورزشی باشد که حالا تعداد علاقمندان پر شمارش بسیاری را شگفت زده کرده است.

پرورش اندام عشق و شغل همه ماست و بر ماست که برای موفقیت روزافزون آن تلاش و کوششی فرا تر از گذشته داشته باشیم. موفقیتی که بدون شک در سایه خرد جمعی و استفاده از افراد دلسوخته و فداکار به جایگاه اصلی اش خواهد رسید.

http://www.iranbbf.ir/d.asp?id=74322


اخبار مرتبط :
اخبار مرتبطی یافت نشد