معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت:انتخابات فدراسیون بدنسازی بدون حاشیه برگزار شد.
تاریخ : دوشنبه 16 بهمن 1396
گروه : اخبار
چکیده : شعبانی بهار:انتخابات پرورش اندام بدون حاشیه بود معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت:انتخابات فدراسیون بدنسازی بدون حاشیه برگزار شد.

شعبانی بهار:انتخابات پرورش اندام بدون حاشیه بود
معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت:انتخابات فدراسیون بدنسازی بدون حاشیه برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان غلامرضا شعبانی بهار پس از انتخابات فدراسیون بدنسازی اظهار کرد:رقابت بسیار نزدیک بود و در نهایت پورعلی فرد برای ۴ سال به عنوان رئیس فدراسیون انتخابات شد. نصیرزاده 19 رای بدست آورد.شاید قبل از انتخابات سوال‌ها و ابهام‌هایی وجود داشت اما انتخابات بدون حاشیه برگزار شد.

او درباره تایید صلاحیت نصیرزاده در روزهای پایانی گفت: تایید صلاحیت دست ما و وزارت ورزش و جوانان نیست و مراجع ذی صلاح تصمیم گیرنده نهایی در این رابطه هستند.

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش در مورد کنترل کردن جلسه گفت: در جلسه جا به جایی انجام دادیم تا حاشیه ای در مورد انتخابات ایجاد نشود.

شعبانی‌بهار درمورد اینکه چرا حکم مشاور را برای پورعلی‌فر زدید و بلافاصله آن را برداشتید، گفت: کسانی که کارمند وزارت ورزش هستند می بایستی تکلیفشان در وزارت ورزش مشخص شود. هر کارشناسی در هر صورتی که حکمش جابجا شود باید یک حکم جدید به او داده شود. او به عنوان مشاور حکمش اعلام شد اما چون این حکم با این ایام تلاقی پیدا کرد و حرف‌ و حدیث بوجود آمد، گفتیم بهتر است حکم برداشته شود، چون تاریخ حکم قبلی به پایان رسیده بود، حکم جدیدی برای پور علی فرد صادر شد. حکم مشاور هم از اختیارات معاونت‌ها است و خوشبختانه شایعه هایی که وجود داشت اثبات نشد.

شعبانی بهار همچنین در پاسخ به این سوال که چرا خبرحکم از سایت وزارتخانه برداشته شد،گفت: چون به مرور زمان خبرهای جدید می آید، خبرهای قبلی حذف می شوند.

او در مورد پاداش‌های اعلام شده برای ورزشکاران پرورش اندام گفت: برای فدراسیون‌های ورزشی شروع به بودجه‌بندی کردیم و متناسب با برنامه‌ها و ظرفیت‌های وزارت ورزش به آنها بودجه تعلق می‌گیرد. فدراسیون‌های المپیکی و آنهایی که در بازی‌های آسیایی حضور دارند و در آماده سازی به سر می برند در اولویت هستند.خوشبختانه در پرورش اندام تاکنون کمبود بودجه ای به ما گزارش نشده است. پاداش هایی که به ورزشکاران تعلق می گیرد براساس اساسنامه و آیین‌نامه است.به ورزشکارانی که در مسابقات جهانی، المپیک و بازی‌های آسیایی حضور دارند بر اساس اساسنامه  پاداش می دهیم.


اخبار مرتبط :
اخبار مرتبطی یافت نشد